De Geero E-Bike - net als fietsen, maar dan beter.

Geero e-bikes zijn perfecte stadsfietsen, maar zijn ook geschikt voor lange toertochten. De actieradius van een volledig opgeladen accu is ongeveer 85 km, maar onze Geero's rijden ook prima zonder elektrische ondersteuning. De BOS motor kan volledig worden uitgeschakeld en voilà - "simpel fietsen". Met een eigen gewicht van rond de 16 kg is het ook niet al te inspannend. De 250 watt motor en de ingebouwde elektronica maken Geero uitzonderlijk krachtig. De 444 Wh accu daarentegen is volledig weggewerkt in de onderbuis en kan met een handgreep worden verwijderd.

brand

Jouw nieuwe Geero - jouw keuze

Drie verschillende uitrustingsmogelijkheden, drie verschillende framematen en twee frametypen. En dat alles in twee coole retrokleuren. Je kunt je Geero maken zoals jij hem wilt.

brand

Verwijderbare batterij & verborgen motor

Met de verborgen motor, de ingebouwde elektronica en de uitneembare accu ziet de Geero eruit als een gewone fiets, maar hij kan veel meer

brand

E-bikes met passie gemaakt in Oostenrijk

Onze fietsen worden gemaakt in het prachtige Steiermark, Oostenrijk, met liefde ingepakt en rechtstreeks naar je thuis gestuurd. In een oogwenk kan je jouw eerste rit met jouw Geero maken.

Choose a test location
Geero Original - Classic"Vinyl"
Gratis testrit 20 €/dag
Grootte: 60 cm
60 cm
Gratis testrit 20 €/dag
Geero Touring Classic "Cream"
Gratis testrit 20 €/dag
Grootte: 54 cm
grade 5.00 (2)
grade 5.00 (2)
54 cm
Gratis testrit 20 €/dag
Geero City Comfort "Vinyl"
Gratis testrit 20 €/dag
Grootte: 52 cm
grade 5.00 (5)
grade 5.00 (5)
52 cm
Gratis testrit 20 €/dag

Huur en test vandaag nog de e-bike van Geero!

Met Geero werd een e-bike gecreëerd die qua prestaties, maar ook qua eenvoud en gebruiksgemak nog niet eerder vertoond was. Vanaf het begin lag de focus op eenvoudig onderhoud en het minimaliseren van vermogensverlies door warmte. Zo begon uiteindelijk de ontwikkeling van het elektrische systeem, dat opzettelijk niet in de motor werd geïntegreerd, maar in de zadelbuis werd ingebouwd. Pas daarna wijdde men zich aan het ontwerp en het "verstoppen" van de componenten in het eenvoudige retro-frame of de naaf van het achterwiel. Deze componenten moesten op hun beurt speciaal voor de Geero ontwikkeld worden, aangezien de wereldmarkt niets vergelijkbaars of bruikbaars te bieden had. Lees meer op de officiële Geero productpagina.